You are currently viewing Seminarium ASBIRO – Marzec 2025 

Seminarium ASBIRO – Marzec 2025 

W miniony weekend nasze roboty miały przyjemność i zaszczyt wziąć udział w 31. legendarnej już edycji praktycznej konferencji dla przedsiębiorców Uczelni Asbiro. Jest to wydarzenie, którego głównym celem jest stworzenie przestrzeni gdzie setki osób mogą się poznać, powymieniać doświadczeniami i kontaktami, a nawet nawiązać ciekawą i długotrwałą współpracę. Obok integracji nie zabrakło również wartościowych wykładów prowadzonych wyłącznie przez doświadczonych biznesowych praktyków – łącznie 21 osób, których ścieżki zawodowe są imponujące. Wsród nich między innymi – Elżbieta Marciniak – współtwórczyni marki Bakalland S.A., Marian Owerko – właściciel takich marek jak Bakalland, Delecta, Purella, Anatol i BeRaw, czy Tomasz Więch – właściciel KAMAN marketing. Uczestnicy konferencji mogą potwierdzić – obyło się bez nudnych teorii i lania wody, otrzymaliśmy same konkrety i wskazówki. Jeśli to nie zachęciło Was jeszcze do wzięcia udziału w kolejnych edycjach, to dodamy, że organizatorzy rozpieścili nas dodatkowo moderowanym speed netowrkingiem, a także nie narzucili żadnego dress code, co sprzyjało luźnej atmosferze i umożliwiło pokazanie charakteru zarówno swojego jak i swojego biznesu.

Ciężko wyobrazić sobie lepsze miejsce, gdzie nasze roboty mogłyby pokazać swój potencjał. Zgrupowanie ludzi o otwartych głowach i szukających nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań do swojego biznesu. Duża przestrzeń hallu Hotelu Arche przy Alei Krakowskiej. Typowy dla takich wydarzeń chaos i zamieszanie, które roboty mogły sukcesywnie rozładowywać udzielając informacji o czasie i miejscu zbliżających się wykładów.

Konferencja utwierdziła nas tylko w tym, co w Let’s Robot wiemy od dawna – obok robotów nie da się przejść obojętnie. W gąszczu rollupów, standów, ulotek i ekranów promujących firmy z najróżniejszych branż to roboty przyciągały najwięcej uwagi i wywoływały uśmiechy na twarzach. Uczestnicy chętnie robili sobie z nimi zdjęcia i częstowali się materiałami promocyjnymi.

A jak wiadomo – w obecnych czasach o uwagę bombardowanych treściami odbiorców nie jest łatwo.